Anasayfa / Turizm ve Tatil / Nashira Resort & SPA ve Nashira Park Konyaaltı

Nashira Resort & SPA ve Nashira Park Konyaaltı

Aydoğan Ailesi, Nashira Resort & SPA ve Nashira Park Konyaaltı ile hizmet sektöründe büyük beğeni topluyor. Otelleri ile örnek bir başarıya imza atan aile, bu başarılarını sürekli kılmak için yenilikleri yakından takip ediyor.

Nashira Resort

ANKARA’DA kuyumculuk yapan, daha sonra Antalya’ya yerleşen Aydoğan Ailesi, başarılı iş hayatına devam ediyor. Manavgat’taki Nashira Resort & Spa Hotel ile Türk turizmine hizmet veren aile, geçtiğimiz sene hayata geçirdiği Nashira Park Konyaaltı ile hizmet sektöründeki konumunu güçlendirdi.

Ankara’da kuyumculuk sektöründe hizmet veren Aydoğan Ailesi, 1984 yılında Turgut Özal’ın turizm tahsisleri ile Manavgat Titreyengöl’de hayata geçirdikleri kamping ileturizm sektörüne girdi. İlerleyen yıllarda kampingi tatil köyüne çeviren aile, 2005 yılında tatil köyünü tamamen yıkarak yerine Nashira Resort & Spa Hotel’i inşa etti.

Geçen sene Nashira Park’ı kurdu

Farklı sektörlerde bulunmayı seven ve bulundukları sektörlerde hep başarı yakalayan Aydoğan Ailesi son olarak Antalya Konyaaltı bölgesinde Nashira Park’ı hizmete açtı. 120 dönümlük bir orman arazisi içinde yer alan Nashira Park, kuruluşunun üzerinden kısa bir süre geçmesine rağmen, şirket ve derneklerin çeşitli organizasyonlarına ev sahipliği yapıyor. Park ayrıca kır düğünleri için de hizmet verebiliyor.

Yenilikçi yapısı ile gelişiyor

Nashira Resort & Spa ve Nashira Park hakkında Aydoğan Ailesi’nin genç üyesi Ezgican Aydoğan ile konuştuk. Aile olarak hizmet sektörünü çok sevdiklerini söyleyen Ezgican Aydoğan, “Nashira Resort & Spa ve Nashira Park’ta sunduğumuz hizmetler misafirlerimiz tarafından büyük ilgi görüyor. Bunu tekrar müşterilerimizle görebiliyoruz. Her sene kendimizi yeniliyoruz. Bu da misafirlerimizin çok hoşuna gidiyor” diyor.

Best Family

1984 yılında turizme adım attıklarını söyleyen Aydoğan, “Manavgat’ta kamping ve tatil köyü olarak yıllarca hizmet verdikten sonra 2005 yılında Nashira Resort & Spa’yı hizmete açtık. 478 odalı oldukça büyük bir tesis ile turizmde hizmet veriyoruz. Aile olarak işimizin başındayız. İşinizin başındaysanız bu işte başarılı olmamanız mümkün değil. Yeniliklere de adapte olduk. Hizmetinizi ve özelliklerinizi güncellemek durumundasınız. Bu sene otelimize 16 kaydıraklı dev bir aquapark ekliyoruz. Bizim otelimize gelen misafirler her sene farklı yeniliklerle karşılaşıyor. Tesisimiz TUI tarafından “Best Family Hotel” seçildi. Tesisimiz çocuklu ailelere göre dizayn edildiği için büyük beğeni topluyor” şeklinde konuştu.

Recep İvedik tanınırlığım artırdı

Nashira Resort & Spa izlenme rekorları kıran “Recep İvedik” serisinin ilk filminin çekildiği otel olmasıyla da iç pazarda ilgi görüyor. Aydoğan, “Recep İvedik serisinin ilki tesisimizde çekildi. Bu film tesisimizin tanınırlığım çok yukarılara taşıdı. Recep İvedik’in kaldığı odayı müze gibi ziyaret etmek isteyenler oluyor. Özellikle bu odada konaklamak isteyenler bile var” diyor.

120 dönümlük orman arazisinde

Nashira Park’ın doğuşunun şans eseri gerçekleştiğini söyleyen Ezgican Aydoğan, “Ailecek doğayı seven insanlarız. Nashira Park’ın bulunduğu alana bir pazar günü yakınımız aracılığıyla gelmiştik. Bölgenin doğasını ve yapısını çok sevdik. Daha sonra buranın ihaleye çıkarılacağını öğrendik ve ihaleye katılarak kazandık” diyor. 120 dönüm orman arazisi üzerinde Nashira Park’ı kurduklarını belirten Aydoğan, “Şehrin içindeki ormanlık alanda bir yaşam alanı oluşturduk. Beş adım sonra şehir beş adım sonra orman içindesiniz” diyor.

Nashira Park

Turnuvalara ev sahipliği yapıyor

Bir senedir Nashira Park ile hizmet verdiklerini söyleyen Ezgican Aydoğan, “Burada et restauranımız, tenis kafemiz, simit evimiz, oyun salonumuz ve paint-ball alanımız var. Aynı zamanda mangal alanlarımız da var. Sporu seven bir aileyiz. Babam Hüseyin Aydoğan Tenis Federasyonu Antalya 11 Temsilcisi olduğu için parkımıza beş tane de tenis kortu yaptık. Ayrıca Nashira olarak Tenis İhtisas Kulübü olduk” diyor.

Farklı aktiviteler için önemli hizmetler sunduklarını söyleyen Ezgican Aydoğan, “Parkımız bireysel olarak olduğu kadar şirket ve derneklerin de ilgisini çekiyor. Burada partiler, tenis turnuvaları ve konserler düzenlenebiliyor. Kır düğünleri için de tercih ediliyoruz. Paintball alanımızda 10 farklı senaryoda oyun oynanabiliyor. Özel silahlar ve güvenlik ekipmanları ile sorunsuz bir oyun imkanı tanıyoruz” ifadelerini kullanıyor.

“Kendimizi geliştiriyoruz”

Ezgican Aydoğan, yapacakları yeniliklerle Nashira Park’ı daha çekici hale getireceklerini söylüyor. Aydoğan, “Yenilik anlamında buraya Crossfit denen bir spor getirdik. Bu spor ABD’de çok moda. Tamamen kütük, ağaç, traktör lastiği balyoz ve varil gibi nesnelerin kullanıldığı bir fittness şekli. Bunun haricinde çocuklar ve büyükler için ayrı bir ip parkuru kuruyoruz. Bu tür yeniliklerle kendimizi geliştiriyoruz” diyor.